14 Ekim 2012 Pazar

bir düğün hikayesi...

Çok uzun zamandır buraları ihmal etmiştim. Bir yıldan fazla olmuş bir şeyler paylaşmayalı.. Bu arada pek fazla fotoğraf  da çekmedim aslında, tabii bunda fotoğraf makinemin bozulmasının da etkisi var (Neyse ki sorunu çözdük şimdilik)
Geçtiğimiz hafta can dostum güzel insan :) Hümeyra'nın düğünü için yine Muğla'daydım.. Telaşlı, heyecanlı, hareketli, eğlenceli ve keyifli anlar yaşadık.. Ve ben bu anları yine zevkle fotoğrafladım..








Kazanlar kuruldu binlerce kişiye yemekler hazırlandı.. Davul-zurna ekibi hazırdı.. Biz de Hümeyra ile birlikte hazırlandık.. :) Dalyanda Kral Mezarları parkında açık mekan fotoğraf çekimleri yapıldı.. E ben de boş durmadım bu arada.. :)
İki gün iki ayrı düğün yapıldı.. 40 gün 40 geceye bedel.. :)) Doya doya kurtlarını döktü herkes..
Hümcüm nikah şahidi seçerek onurlandırdı beni.
Bir ömür mutlu olmaları dileğimi buradan yineliyorum...
:))

1 yorum:

  1. bencede arayı açma:D
    2 düğün olayı da harikaymış.
    bende en yakın arkadaşımın düğününde şahit olmuştum .arkadaşım evet diyecei sırada ikimizide aldı mı bi gülme:D çok hoş bir anı oluyor hakikaten

    YanıtlaSil